Послуги налаштування контекстної реклами (PPC)
Контекстна реклама – різновид платної інтернет-реклами, при якій оголошення показуються відповідно до інтересів користувачів та змісту відвідуваних ними web-сторінок. Такі оголошення розміщуються в результатах пошукової видачі (Google, Yandex, Bing і т.д.) та в контекстно-медійній мережі (КМС), до якої входять мобільні програми та сайти-партнери пошукових систем.
Види контекстної реклами:
- Пошукова реклама – текстові оголошення, що відображаються на перших та останніх позиціях пошукової видачі відповідно до запиту користувача.
- Реклама в КМС – банерні або текстові оголошення, що відображаються на ресурсах певної тематики, що входять до контекстно-медійної мережі.
- Мобільна реклама – банерні або текстові оголошення, що відображаються у тематичних мобільних додатках, що входять до контекстно-медійної мережі.
- Відеореклама – спеціально підготовлені відеоролики або банери з гіперпосиланням, що відображаються на тематичних роликах відеохостингу YouTube.
Примітка! Крім вищесказаного, існує такий вид реклами, як ремаркетинг — банерні та текстові оголошення, які переслідують користувачів, які відвідали або виконали будь-які дії на сайті рекламодавця.
Послуги налаштування контекстної реклами
Web-студія React Logic пропонує послуги налаштування контекстної реклами в комплексі з базовою пошуковою оптимізацією посадкових сторінок. У концепцію послуги закладено ідею об’єднання кількох інструментів інтернет-маркетингу в єдину систему взаємовигідних зв’язків. Так, наприклад, базове SEO впливає на показник якості посадкових сторінок в Goole Ads, від якого залежать: інтенсивність показу оголошень, позиції в пошуковій видачі, ціна за переходи, кількість розширень, що відображаються, а також багато іншого.
Етапи налаштування контекстної реклами:
1. Підключення та налаштування систем аналітики.
Насамперед щоб грамотно налаштувати та оптимізувати контекстну рекламу, необхідно на сайт підключити системи аналітики Google Analytics, Yandex Metrika та інші. Маючи уявлення про поведінку користувачів на сайті, можна коригувати рекламні кампанії (або сайт) для підвищення коефіцієнта конверсій і, відповідно, прибутку від реклами.
2. Базова пошукова оптимізація (SEO).
Базова пошукова оптимізація передбачає опрацювання посадкових сторінок, на які надалі вестиме контекстна реклама. Як правило, ця послуга включає:
- переробку структури сторінки;
- написання SEO-текстів та meta-даних;
- оптимізацію завантажених даних (скриптів, зображень тощо);
- налаштування кешування як з боку сервера, і з боку клієнта.
У деяких випадках здійснюється глибша оптимізація сайту або розробка (з подальшим впровадженням) нових посадкових сторінок (поширена у випадках, коли сайт створювався за допомогою web-конструктора).
3. Розробка рекламної кампанії.
Розробка рекламної кампанії в першу чергу передбачає опрацювання структури облікового запису, від чого надалі залежатиме якість оптимізації та можливості персоналізації оголошень.
Етап розробки рекламної кампанії включає:
- збирання та кластеризацію семантичного ядра;
- написання текстів для оголошень та розширень;
- опрацювання розширень;
- налаштування умов націлення;
- налаштування умов коригування ставок;
- вивантаження рекламної кампанії на обліковий запис Google Ads.
4. Оптимізація рекламної кампанії.
Після запуску рекламна кампанія потребує постійної аналітики та оптимізації для скорочення витрат на нецільовий трафік. Здійснюється це шляхом розширення семантичного ядра, A/B-тестування оголошень, коригування ставок на різні умови показу оголошень, налаштування автоматизованих правил тощо.
Вартість налаштування контекстної реклами
Вартість налаштування та оптимізації контекстної реклами завжди визначається індивідуально, виходячи з конкуренції на ринку, товарного асортименту, цілей рекламної кампанії. У середньому вартість разового налаштування рекламного облікового запису варіюється в діапазоні від $ 100 до $ 500, а ціна за оптимізацію – 15-25% від бюджету на рекламному обліковому записі.
Щоб детальніше ознайомитись з послугами web-студії React Logic, звертайтесь за номером телефону +38 (050) 888-32-98/(098) 888-32-98 або скористайтесь формою зворотного зв’язку – менеджер проведе для вас безкоштовну консультацію, розрахує вартість просування та, за необхідності, організує особисту зустріч.