Послуги SEO-просування (пошукової оптимізації)

Послуги SEO-просування (пошукової оптимізації)

Search Engine Optimization (SEO) – комплекс заходів щодо оптимізації web-ресурсу відповідно до вимог пошукових систем (Google, Яндекс, Bing тощо) для покращення його позицій у результатах пошукової видачі. Як правило, пошукова оптимізація реалізуються з метою збільшення трафіку, залучення потенційних клієнтів, брендування та подальшої монетизації web-ресурсу.

Цілі пошукової оптимізації

Пошукова оптимізація належить до розряду універсальних методик просування, здатних працювати як на покращення іміджу, так і на продаж. Проте можна виділити 5 найбільш поширених цілей, заради яких бізнес починає оптимізувати сайт під пошукові системи:

  1. Збільшення обсягу трафіку потенційних клієнтів.
  2. Формування позитивного іміджу підприємства
  3. Посилення лояльності із боку цільової аудиторії.
  4. Відстеження даних про поведінку та інтереси цільової аудиторії.
  5. Підвищення коефіцієнта конверсій та стимуляція зростання прибутку.

Примітка! Іноді SEO використовується з метою своєчасного інформування користувачів про події та новини ніші (наприклад, організацію тематичних заходів, розробку нових технологій тощо).

Методи пошукової оптимізації

У сучасних реаліях SEO належить до категорії одних із найдорожчих і витратних за часом каналів залучення трафіку, однак і з її ефективністю мало що може зрівнятися. Зумовлено це кількістю робіт, які включають переробку коду web-ресурсу, підготовку великої кількості контенту та закупівлю посилань на тематичних порталах для підвищення індексу цитування сайту.

Методи внутрішньої пошукової оптимізації:

  • наповнення web-ресурсу тематичним контентом, що містить ключові слова (запити користувачів, за якими вони шукають товари/послуги в пошукових системах);
  • оптимізація коду та внутрішнього наповнення для збільшення швидкості завантаження та роботи web-ресурсу;
  • налаштування кешування та стиснення даних як з боку клієнта, так і з боку сервера;
  • адаптація web-ресурсу під портативні пристрої;
  • валідація web-ресурсу – перевірка на наявність помилок, неактивних тегів, а також відповідність встановленим стандартам пошукових систем;
  • опрацювання внутрішніх файлів системи (sitemaps.xml, robot.txt тощо), які необхідні для взаємодії з пошуковими роботами;
  • організація внутрішньої перелінкування між сторінками сайту для покращення зручності навігації користувачів по сайту;
  • коригування чи створення meta-тегів, необхідні для індексації пошуковими машинами.

Примітка! У деяких випадках для ефективного просування завдяки SEO потрібна повна переробка логіки web-ресурсу – його структури, зовнішнього оформлення, принципів взаємодії з сервером, розташування блоків, модулів та інших елементів.

Методи зовнішньої пошукової оптимізації:

  • реєстрація web-ресурсу у тематичних каталогах (наприклад, Google My Business, Яндекс.Каталог);
  • обмін та закупівля посилань на тематичних порталах для підвищення показника цитованості;
  • просування за допомогою PR-каналів (публікація прес-релізів, новин, статей тощо);
  • просування у соціальних мережах (підвищення соціальної активності підприємства);
  • crowd-маркетинг – реклама продукції у вигляді рекомендацій/згадок учасників діалогу на форумах чи інших тематичних порталах; 
  • створення та просування сайтів-сателітів: корпоративних сайтів, блогів, порталів новин.

Також у рамках SEO-просування передбачається встановлення систем аналітики, таких як Google Analytics, Яндекс.Метрика та інших аналогів. Причому такі системи будуть корисні не лише для оцінки ефективності просування, а й аналізу цільової аудиторії, її факторів поведінки, інтересів та інших даних, що можуть сприяти збільшенню зростання продаж.

Вартість пошукової оптимізації

Специфіка робіт із пошукової оптимізації не дозволяє виділити фіксовану вартість на послугу. Кожен проєкт має індивідуальний рівень конкуренції в пошуковій системі, різний спектр робіт з внутрішньої оптимізації, а також різні ціни на тексти, що визначаються в залежності від специфіки ніші – середня вартість SEO може варіюватися в діапазоні від $ 300 до $ 3 000 на місяць. Таким чином, щоб розрахувати точну вартість пошукової оптимізації, потрібен попередній аналіз сайту та його ніші, а також опрацювання семантичного ядра, відповідно до якого оптимізуватиметься сайт.

Послуги пошукової оптимізації

Web-студія React Logic пропонує послуги комплексного SEO просування, що включають як зовнішню, так і внутрішню оптимізацію. Більш детально ознайомитись з послугами можна за номером телефону +38 (050) 888-32-98/(098) 888-32-98 або скориставшись формою зворотного зв’язку – менеджер проведе безкоштовну консультацію, розрахує вартість та за потреби організує особисту зустріч.

Ознайомитись докладніше із SEO-оптимізацією та її особливостями можна за посиланням – https://reactlogic.com.ua/seo-optimizaciya-saita/.