Розробка маркетплейсу під ключ

Розробка маркетплейсу під ключ

Компанія React Logic спеціалізується на створені нетипових комерційних електронних систем під індивідуальні потреби бізнесу. Одним із таких продуктів є маркетплейси — електронні торговельні майданчики, що поєднують пропозиції багатьох не зв’язаних один з одним постачальників. 

Приклади маркетплейсів:

  1. Rozetka;
  2. Google Play;
  3. Prom.ua;
  4. Lamoda;
  5. AliExpress;
  6. OLX.

Проще кажучи, маркетплейс — це ринок в електронному просторі, де продавці можуть орендувати місце для продажу товарів або послуг.

Види маркетплейсів

Web-студія React Logic дотримується найпростішого та поширенішого розподілу маркетплейсів за типом аудиторії, на яку вони розраховані: 

  1. B2C (бізнес для клієнтів) — торговельні майданчики, товарний асортимент яких формує бізнес (AliExpress, Prom.ua, Rozetka).
  2. C2C (клієнт для клієнтів) — майданчики по типу OLX чи Blablacar, де більшість користувачів звичайні люди (не бізнес).
  3. B2B (бізнес для бізнесу) — рідкісний тип майданчиків, який пропонує товарний асортимент від бізнесу для бізнесу (оптові магазини, аграрні аукціони та інше).

Хоча на практиці розробки маркетплейсів web-студією React Logic були випадки, коли в рамках одного проєкту було поєднано відразу декілька концепцій. Так, наприклад, гарно синергують B2C та B2B, коли на сторінці товарного лота одночасно представлена роздрібна та оптова ціна. 

Структура маркетплейсу

В більшості випадків концепція маркетплейсів Reactr Logic повторюється, тоді як ключові структурні відмінності формуються відповідно до специфіки бізнесу. Приклад типового маркетплейсу:

  1. Каталог товарів або послуг — як правило, майже не відрізняється від вітрини типового інтернет-магазину.
  2. Карточка лота — сторінка з інформацією про товар/послугу, що має спільну структуру для всіх пропозицій (чи категорій пропозиції).
  3. Реєстраційна форма — може бути як з розподілом на типи користувача (“продавець” та “покупець”), так і універсальна, де користувач може в особистому кабінеті обирати потрібний функціонал майданчика.
  4. Особистий кабінет “Покупця” — в більшості випадків нічим не відрізняється від кабінету в інтернет-магазину. 
  5. Особистий кабінет “Продавця” — має більш розширений функціонал, що поєднує аналітику, інтерфейс завантаження лотів, рекламні інструменти, документооборот та інше. 
  6. Особистий кабінет “Адміністратора” — відповідає за білінгову систему, управління користувачами, роботу зі статистикою, модерування контенту та інше. 

Звісно, структура та функціонал маркетплейсу розробляються відповідно до індивідуальних побажань замовника, тому дуже важливо до початку роботи чітко сформувати технічне завдання та погодити принцип дії проєкту. 

Переваги маркетплейсів

Ключова перевага маркетплейсів React Logic — деталізована сегментація обов’язків між бізнесом та власником маркетплейсу. Власник маркетплейсу заробляє на відсотку з продажу товарів або рекламі, тому в його інтересах налагодити максимально комфортний функціонал для користувачів та рекламу. Тоді як бізнес зацікавлений в аудиторії маркетплейсу, тому з його боку потрібно надати максимальний асортимент та конкурентний опис своїх товарів/послуг.

Інші переваги для власника:

  1. Не треба турбуватися про ціноутворення, виробництво, склади та доставку.
  2. Бізнес напряму зацікавлений в розміщені товарів/послуг на якомога більшій кількості інтернет-майданчиків.
  3. Відсутні обмеження географії та асортименту продаж.
  4. Конкуренція в рамках самого маркетплейсу робить пропозиції для кінцевого клієнта найбільш привабливими. 

Інші переваги для бізнесу: 

  1. Скорочення бюджетів на рекламу.
  2. Змога демонстрації своїх товарів на вже підготовлену аудиторію. 
  3. Зручність роботи з товарним асортиментом (в більшості випадків маркетплейси підтримують функцію “Імпорт/Експорт”). 

Також маркетплейси передбачають багато переваг для вузькопрофільного бізнесу у зв’язку з відсутністю конкуренції. Так, наприклад, в Україні досі дефіцит маркетплейсів з продажу різного виду сировини: промислової та сільськогосподарської.

Платформи для маркетплейсу

При розробці маркетплейсів web-студія React Logic використовує один з найкращих PHP-фреймворків Yii2, створений на базі компонентної структури. Завдяки своїм легковажності та наявності інноваційних засобів кешування, Yii2 чудово підходить для розробки багатофункціональних програмних продуктів, включаючи маркетплейси. Так, наприклад, більшість торговельних майданчиків державної системи ProZorro.Sale розроблені саме на Yii2 і без перешкод працюють з великим потоком трафіку та обробкою багатьох баз даних. 

Як замовити розробку маркетплейсу?

Щоб замовити розробку маркетплейсу, звертайтеся в студію React Logic за номером телефону +38 (050) 888-32-98 або +38 (098) 888-32-98. Менеджер компанії вислухає ваші побажання, ознайомиться з (або допоможе скласти) технічним завданням та озвучить орієнтовну вартість проєкту. Звертайтеся, разом ми здатні на все!