Послуги просування у соцмережах (SMM)
Маркетинг у соціальних мережах (SMM) – методика просування бізнесу в Інтернеті через соціальні мережі (Facebook, Instagram, «ВКонтакті» тощо). Найчастіше під SMM мається на увазі створення якісного контенту, який користувачі самостійно поширюватимуть, публікуючи на своїх сторінках або відправляючи знайомим. Однак у соц. мережах можлива і платна реклама, що працює за принципами PPC – рекламодавець створює оголошення, при переході за якими з облікового запису знімається певна сума грошей.
Цілі просування в соціальних мережах
Як і будь-які інші стратегії просування, реклама в соціальних мережах потребує чітко поставленої мети, спираючись на які в подальшому буде створюватися рекламна кампанія. У більшості випадків SMM-просування має такі цілі:
- організація каналів комунікації з потенційними клієнтами;
- підвищення рівня продажу товарів/послуг;
- інформування цільової аудиторії про події, новини та інше;
- збільшення впізнаваності бренду;
- пошук нових сегментів цільової аудиторії;
- аналіз поведінкових факторів користувачів.
Примітка! Визначаючи цілі рекламної кампанії, рекламодавець визначає цільову аудиторію, що надалі впливатиме на стратегію просування, структуру рекламної кампанії та інші виробничі моменти. Тому важливо відразу визначитися з цілями, щоб виключити нецільові витрати на коригування або повну переробку рекламної кампанії.
Методи просування у соціальних мережах
Просування у соціальних мережах відрізняється досить широким розмаїттям методик залучення клієнтів, починаючи з розсилок і до платною рекламою. Однак не всі можуть показати високу ефективність. Так, наприклад, платна накрутка спеціальними сервісами починаючи з десь із 2012 року не тільки показує нульову ефективність, а й зовсім негативно відбивається на іміджі підприємства.
Найефективніші методи SMM-просування:
1. Створення соціальної групи за інтересами.
Функціонал більшості соціальних мереж передбачає можливість створення тематичних спільнот, в яких адміністрація публікує цікавий/корисний контент, а користувачі запитують, діляться думками та іншими способами взаємодіють один з одним. Так, наприклад, компанія з ремонту побутової техніки може публікувати невеликі інструкції з усунення незначних поломок, а коли виникне щось серйозне, користувачі вже знатимуть, до кого можна звернутися.
2. Таргетована реклама.
Інтегрована система платної реклами, що дозволяє показувати оголошення відфільтрованим сегментам користувачів за інтересами, демографічними даними, місцем проживання, сімейним станом і навіть посадою. Така реклама, як і у випадку з контекстною рекламою, працює за принципом аукціону – чим вище ви встановите ціну, тим частіше рекламні оголошення показуватимуться. При цьому варто відзначити, що оплата здійснюється не за покази оголошень, а за переходи за посиланнями на спільноту або web-сайт.
3. Реклама у тематичних групах.
Соціальні мережі рясніють групами з різних напрямів, кожен із яких є своя цільова аудиторія (вагітні жінки, бізнесмени, менеджери тощо. буд.). Відповідно, у таких спільнотах можна розміщувати рекламні оголошення, попередньо обумовивши умови з адміністрацією ресурсу. Певною мірою такий підхід має схожі риси з публікацією реклами у ЗМІ.
Вартість SMM-просування
Попри те, що SMM вважається одним із найдешевших методів залучення клієнтів, його вартість безпосередньо залежить від специфіки бізнесу та конкуренції на ринку. Так, наприклад, вартість послуг створення контенту для інтернет-магазину побутової техніки буде втричі, а то й у чотири рази дешевша, ніж для юридичного агентства.
Примітка! У середньому вартість ведення групи у соціальних мережах, включаючи комунікацію з клієнтами, варіюється в діапазоні від 100 до 300 доларів на місяць. Налаштування таргетованої реклами коштує трохи дешевше – 75-150 доларів.
Послуги SMM-просування
Web-студія React Logic пропонує комплексні послуги SMM-просування, які включають:
- аналіз компанії та її конкурентів;
- прототипування цільової аудиторії;
- розробка маркетингової стратегії;
- розробка контент планів;
- налаштування та оптимізація таргетованої реклами;
- A/B-тестування рекламних оголошень;
- підключення систем аналітики;
- клієнтська підтримка користувачів;
- аналіз вхідного трафіку та його поведінкових факторів.
Більш детально ознайомитись з послугами можна за номером телефону +38 (050) 888-32-98/(098) 888-32-98 або скориставшись формою зворотного зв’язку – менеджер проведе безкоштовну консультацію, розрахує вартість та за потреби організує особисту зустріч.